Apie mane

Mano nuotrauka
From passion to passion. [Because Tomorrow never came.]

trečiadienis, kovo 14

Virtuvė. [Labai sveikas kažkas]



Labai sveika. Labai skanu. Labai naudinga. Labai paprasta. Veik tobula. Tik iš estetinės pusės nekažką. Bet dar sugalvosiu, kaip tai patobulinti. Vandenyje išbrinkinam norimus ir turimus džiovintus vaisius ir riešutus. Viską sutrinam blender'iu ir pridedam medučio. Iš serijos "Tavo skrandis tau padėkos." Nors žinia, čia močiutės recepto plagiatas. Ji kažkaip viską kitaip mala trina suka pjausto. Ir gaunasi jai skaniau ir gražiau. Man, deja, nepakanka motyvacijos tokiai kone meditatyvinei praktikai.



O čia šiaip. Ananasas su kiviais ant šaldytuvo stovėdami kone rėkė, kad "Dar diena kita ir mes būsim mirtinai pernokę." Ananaso balsas buvo sodrus ir gan vyriškas, o kiviai gan juokingai plonai klykčiojo. Bendras choras buvo ganėtinai savotiškas. Apelsinas, tiesa, buvo stebėtinai ramus. Aš būdama tokia gražiai oranžinė, tikriausiai irgi skendėčiau palaimingoje tyloje. Lyrinis nukrypimas. Planavau gaminti salotas, bet vaisių griežinėliai atrodė tokie gražūs, kad nieko daugiau su jais daryti nebenorėjau. Manau, kad tai, kas buvo supjaustyta, būtinai bus ir suvalgyta. (Šiame tekste "buvo" bendrašakniai pavartoti septynis kartus. Ir ką aš galiu padaryti. Pavadinkime tai stiliaus savitumu.)

2 komentarai:

  1. mmm kaip as noreciau tu vaisiu :) Ir tikiu, jog tie gumuliukai trintų vaisių taip pat ne maziau skanus :D Beje, ohh taip! As apsesta rausvos/ koralines spalvos manijos :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Seniai tau jau taip su rausva spalva? xD nes aš tai maždaug nuo pernai. Galvoju, gal reiks kokį įrašą paskirt vien rausvos šlovinimui xD

    AtsakytiPanaikinti