Apie mane

Mano nuotrauka
From passion to passion. [Because Tomorrow never came.]

pirmadienis, kovo 5

Ta da da dam. [The Stylish bloger Award]

Tai ką. Gavau ir aš tą Stilingiausio Blog'o apdovanojimą. Labai ačiū, panelei Karolinai iš Svajonių meduolių. Kaip žinia, esu "sėdus" ant tinklaraščių ir panašaus internetinio gyvenimo. Gali būti, kad tai negerai, bet mane tikrai veža. Jau mažiausiai savaitę skaitau stilingiausiųjų išpažintis ir tyliai sau mąstau: "Kaip faina.. Čia tokia žavi bendruomene. Būtų smagu ir man gauti kažką panašaus, bet c'mon... nieks gi manęs neskaito." xD O pasirodo yra kitaip. Kažką, net sugebu savo psichopatišku gyvenimu įkvėpti. Tik, susimildama, neimk pavyzdžio, nes tai, ką perskaitai ir pamatai, paslepia blogąją pusę. (Privaėjau tai pasakyti.)

Iš tikro, šiandien turėjau klaikiai sumautą dieną. Daug kartų kėliausi iš lovos, daug kartų ėjau miegoti atgal, nes kažkaip minkštas rausvų patalų guolis atrodė geriausia vieta, kur galiu pasislėpti nuo visko. Ir tik pradėjus artėti vakarui po truputį atsigavau iki dabartinės būsenos. Bet ne savaime. Pagelbėjo viena iš Mylimųjų atsiuntusi dainą. Va šitą

Paskui pagelbėjo kažkoks išprotėjęs italas trokštantis pasikalbėti per webcam, prisiekinėjantis kokia aš sensual women ir bla bla bla... Pralinksmina gi tokie dalykai xD
Ir galiausiai Svajonių Meduoliai davė gero stimulo kažką rašyti. Tik nesugalvoju dar savo septynių faktų. Rodos, svarbiausi visi išliejami čia kasdien be jokio numeracijos. Bet pabandysiu kažką atkapstyti. Dar kartą AČIŪ Karolinai. Gi taip gera būti pastebėtam.

1. Mhm. Nedarant minčių šuolių ir darniai pereinant į rišlų tekstą pirmuoju faktu galėtų tapti mano dėmesio troškimas ir visas kitas egocentrinis negėris. Taip. Labai mėgstu, kai mane pastebi, kai apie mane kalba ir kai mane įvertina. Matot, kiek įvardžių iš M raidės? Gal dėl šito ir atsiranda savotiški vaidmenys gyvenime?

2. Šventai tikiu, kad mano pašaukimas yra rašyti. Ir labai apsurdiška yra tai, kaip lengvai kartais ignoruoju jį.

3. Gyvenu nuo potvynio iki atoslūgio. Nuo aistros iki aistros. Nuo įsimylėjimo iki vienatvės prakeiksmo. Nuo daigintų kviečių iki čipsų. 

4. Klaikiai nekenčiu sąskaitų, pinigų, įsipareigojimų, darbų, susitarimų ir pažadų. Tobuliausia, ką galėčiau gauti iš gyvenimo - tai Fransuazos Sagan herojų neaprėpiama laisvė ir įgimtas bohemos kvapas. 

5. Maždaug dešimtoje klasėje pradėjau praktikuoti meditacijas ir jogą. Maždaug pirmam kurse tai mečiau. Maždaug iki vasaros graužiausi, kad tuo nebeužsiiminėju, bet tada į rankas gavau kažkokią knygutę, kurioje svarbiausia idėja buvo išrėkti, koks gyvenimas yra beprasmis. Tada susikūriau sau naują sentenciją, kad "Gyvenimas yra beprasmis, o tikslai iškeliami tik tam, kad nebūtų nuobodu.", ir nuo to laiko nebesigraužiu, kad kuriam laikui atidėjau savo dvasinį tobulėjimą. Šiuo metu aš mėgaujuosi įvairiomis psichozėmis ir beprasmybėmis. Nors ir vėl... Viskas priklauso nuo požiūrio taško. Keep smile, baby :)

6. Prisiregistravau į www.tagged.com - Aukšto lygio idiotizmas ir laiko ėdikas. Suprantu, kad tai neturi jokių perspektyvų, bet dėl nepaaiškinamų priežasčių, vis refreshinu tą puslapį. Gali būti, kad šitaip vengiu užsiimti daugiabučio planavimu.

7. Kaip užsivedžiau rašyt šitą išpažintį!!! Ir dabar turiu tiek minčių, kad net nežinau kuri verčiausia būti paskutiniąja. Sugalvojau. Turiu klaikią baimę - pasenti. Realiai ji kasdien nesusiformuoja mano galvoje, labiau susideda iš daugybės dalykų, tokių kaip maniakiška dantų priežiūra, baimė pražilti, baimė susiraukšlėti, baimė prarasti jaunatvišką maksimalizmą, kuriuo dar pernai taip naiviai žavėjau suaugusiuosius, Piterio Peno ir Dorotės iš Kanzaso idealai, ir taip toliau ir panašiai. M. Iš šito dar išplaukia mano begalinė aistra PASAKOMS. Ir dar ką tik sugalvojau, kad reiks parašyt kada kokį tai straipsniuką apie mylimiausius autorius ir knygas. Būtų žavi duoklė Mylimiesiems.

Va, matyt, ir baigiau. Tik dabar nežinau, kam čia perduoti estafetę. Visi mėgstamiausi, kuriuos skaitau, lyg ir gavo jau šitą apdovanojimą. Gal sudėsiu kelis. Visus tokius vežančius ir žavinčius ir virpuliuką keliančius. 


---
Keep Smile, baby.

2 komentarai:

  1. Nu tiesiog negalėjau nepakomentuot, ypač dar kai mano meduolius taip myli... :D
    Sakai, kad neimčiau pavyzdžio, bet aš negaliu kitaip! Pamenu kai sakei, kad į savo blogą turėčiau ir savo nuotraukas kelti...Kažkaip tokio noro neturėjau, kol nepamačiau, kaip nuostabiai tai darai tu. :)) O dar ir tavo rašymo stilius man labai priimtinas, norisi skaityti ir skaityti. :) Žodžiu, ačiū ir tau! :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kaipm miela gauti komentarus, tada blog'as atrodo mažiau savitikslis ir gal net kiek naudingas xD O su nuotraukom iš pradžių buvo kažkaip sudėtingoka, lyg ir nepatiko jų aplinka, lyg ir sukosi mintyse, kad "pas kitus tokios tobulos, ką čia rodysi save", bet iš tikro tai čia viskas so easy... Nekompleksuojam ir gyvenam xD
    Bučkis ;)

    AtsakytiPanaikinti