Apie mane

Mano nuotrauka
From passion to passion. [Because Tomorrow never came.]

ketvirtadienis, kovo 22

Day bay Day. [Reason for Crazy Mood.]

Labai pagavo įkvėpimas dalintis viskuo. Kietai būtų čia dar užmesti kokią citatą išmanią, bet kad nenoriu xD


Prisiminimams. Apie tai, kaip gera valgyti Endžio sūrį toj aikštėj su savotišku pavadinimu.

Tobulas būdas pjaustyti pomidorams. Taip neišbėga sultys ir tu gauni nuostabų pilnavertišką pomidoro kąsniuką.  

Tais rytais, kai į paskaitas nėra vėluojama arba visai nėra einama.

Šitaip savo netaktus bando išpirkinėti rumunijos vyrai. Kartais sekasi, kartais nelabai. O mes vis dar nežinom, čia gerberas ar herbera.

Ir dar vieni pusryčiai. Paprasti iki begalybės. O ir skrandis tau padėkos. Sudėtingiausia buvo tikriausiai įmesti  česnako skiltelę į verdančius lęšius.


Toks tobulas miegamasis.

"Mean to be" Patiko.

"Mean to be" Net labai patiko.

Vienas iš milijono bandymų preparuot kompiuterį darbui su Revit'u.

Kai ima kvatulys chatinant.

Radau šitą ieškodama nuotraukos į CV. Kažkiek absurdiškai desperatiškas fotografavimasis laiptinėje. Labiau vienspalvio fono nesugebėjom rasti. p.s. Myliu tave, Vy. (Tikiuos kažkaip sureaguosi į šitą mano meilės išraišką, nes kitaip suprasiu, kad neseki šito BLOG'o. Tai bus didelis smūgis mano internetiniame gyvenime.)

O va nuo čia prasideda šio vakaro kvatulys ir kvaitulys. Labai juokinga. Labai labai. Katinai xD

Tikrai labai.

Iš kylančio juoko įmanoma numirti. C'mon...  Kodėl jo išraiška visur tokia...  ypatinga.
...........

Pokalbyje minimą gėlę galima išvysti žemiau esančiame paveiksėlyje. (Pav. 578451)
(Pav. 578451)

O čia puikiai atsispindi mano fanatiškas tikėjimas feng-shui. Sakuros tuoj prišauks man amžiną meilę ir vestuves. Kitą savaitę pabūti ant desktop'o savo eilės laukia dvi mandarininės antys, jei iki savaitgalio neištekėsiu. (Sako, vedybų klausimu tų ančių fengšujinė galia stipresnė.)

Labai mėgstu visus skype veidukus ir aplamai - chatinimą. xD

Iš esmės tai šitas įrašas beveik asmeniškai Tau padarytas. Daug paveiksliukų, mažai teksto. Lygiai taip, kaip mėgsti. Manau, kad turėtum jaustis labai pamalonintas ir dėl šitos priežasties, kad būtų lygiosios, leidau sau išsirinkti nuotrauką, kokią norėjau xD Ir vargas tau (arba smūgis man) jei neperskaitysi šito iki galo.

Taigi. Dabar jau maždaug labanakt. Visi čatinimo draugai mane palieka. Miegoti nesugebu. Tikriausiai teks neršti ir siautėti jūsų BLOG'uose xD

Smile smile smiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiile smile-le-le-le-le... 

1 komentaras:

  1. Fun, kad priminei Endžio(Andi) sūrius ir VOZGĖS aikštę (hug)
    Jis man atrodo ne iš Rumunijos (rofl)
    Rule Njishi yra RAULIS? :D
    Ačiū už blogo DAŽNĄ atnaujinimą :))

    AtsakytiPanaikinti