Apie mane

Mano nuotrauka
From passion to passion. [Because Tomorrow never came.]

antradienis, kovo 6

Outfit. [Tuesday]

Indiški raštai reabilituoti Chanel ir ištraukti iš spintos gilumos. Smagu pažvelgti naujomis akimis į tai, kas buvo jau gerokai pabodę. Iš tikro, labai džiaugiuosi šituo derinuku, gaila tik kad pilnavertiškai jo užfikuoti šiandien nepavyko, nes camera kažkaip labai prieš mane protestavo. Ir tais naujais denimo džinsais džiaugiuosi. Taip paprastai, taip naujai man pačiai. Ir aišku šios žiemos mylimiausi - baltoji kepurė ir apvalieji auskarai. Ne nu, tikrai labai džiūgauju!!! 

Iš tikro ryte jau buvau gerokai sutrikus, nes tai, ką norėjau apsirengti, labai jau nederėjo su tuo, kas dėjosi už lango. Bet nieko nieko... Lauke nebuvo taip šalta, o ir šiaip, aš beveik Nanukas. 


---
Do you keep Smile?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą