Apie mane

Mano nuotrauka
From passion to passion. [Because Tomorrow never came.]

šeštadienis, vasario 4

Per daug asmeniškai.

Knyga F. Nietzsche 'Taip kalbejo Zaratustra' Ketverius metus ruošiaus ir tik šiandien pradėjau. Galiu dėt sau pliusiuką?
Filmas 1* Crazy. Stupid. Love. A little bit disgusting film xD Save your time and choose something other xD anyway... Ryan Gosling was great..
Filmas 2* The Libertine. Owesome.. "Bet kokį dėmesio vertą gyvenimo eksperimentą galima atlikti tik savo saskaita."- Tarė Johny Depp ir tai buvo gerai. O pabaigą ir pradžią repeat'inau kokius tris kartus. Stipru. Labai stipru.
Filmas 3* In The Land Of Women. Tik užsimigdymui. Bet buvo gera dėl Kelsey Keel. Pamilau jau nuo Thirteen. Ir myliu iki šiol.


Išpažintys. 

Mano ištroškęs mažutis kūnas kiekvieną naktį šaukiasi tavęs.  Išeiti iš proto, kai prisimeni rankų švelnumą ir alsavimo gylį. Raudoti iš ilgesio, kai vis dar savy jauti tave po šitiekos dienų. Ne, raudoti iš skausmo, kurį sukelia prisiminimas apie tai, kaip buvo gera. Sukurti tau galėčiau tris milijonus odžių ir šlovinimo giesmę vieną kitą. Bet, ačiū dievams nerūpestingiems, laiku atsimenu, kad tu tik vyras. Nebežinau kada nustojau šlovinti ir pradėjau nekęsti. Šlovindama nekenčiu. O gal visa tai netiesa. Kad galėčiau gyventi, man reikia mylėti. Mylėti mylinčius mane. Nes visos tos banalios šnekos apie „svarbiausia pamilti“ praranda tiesą, kai skęsdama savo begalinėje vienišoje meilėje aš nustodavau gyventi.
Tomis dienomis, kai mėgaujuosi dar vienų rankų švelnumu, tikrai neregiu tavęs prieš savo užmerktas akis. Ne. Tomis dienomis man būna dar blogiau. Aš skęstu žinojime, kad tu esi. Ir tik vėliau, mėgindama pasimėgauti prisiminimu apie dar vienų rankų šviežutį švelnumą aš skausmingai tildau tavo šnabždėjimą, kad esu tavo, esu tik tavo. Žinau, kad esu tavo širdyje, bet nuo šito negerėja. Man lieka išmokti gyventi akimirkoje. Suprasti, kad ir kas benutiktų, mes turėjome tą dieną. Girdint visiems dievams pasižadu būti per amžius tik tavo. Ir pridedu pastabą, kad šitas buvimas suvoktas per mano iškreipto pasaulio rėmą. Ir tyliai nudžiungu prisiminusi, kokie tie visi dievai nerūpestingi. Kai esi gimęs numirti, privalai gyventi šokdamas. Man pačiai tai suprasti pernelyg sudėtinga, bet jums gal pavyks. Šitam sakiny nujaučiu didžiulę teisybę, užtai ir kartoju kaip akla papūga.
Pasakei, kad esu tavo širdyje ir paleidai eiti į šviesųjį pasaulį. O aš susmukau už durų įsivaizduodama, kad taip ir turi būti. Nekęsdama sušiktos realybės kasdien susikurių sau po naują vaidmenį ir tyliai alpstu gerdama dar vieną raminančią tabletę. Alpstu nesuprasdama šitą vaidmenį sukūriau pati ar jis netyčinis. Baisiausia būtų suvokti, kad tai tikroji aš. Bet tššš. Suprasti viską per sunku, o jei tu genijus – prašau man nieko nesakyti, nes už tiesą imama nekęsti. Brangink draugystę su egoistais, ji moko kaip blogai būti šlykščiu žmogumi.

Ir dar prieš miegą akordas su Lana.

Come  and take a walk on the wild side
Let me kiss you hard in the pouring rain
You like your girls insane
Choose your last words
This is the last time
Cause You and IWe were born to die




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą