Apie mane

Mano nuotrauka
From passion to passion. [Because Tomorrow never came.]

ketvirtadienis, vasario 9

Žvali siela aptingusiame kūne + Hilton Hadid

Visai gali būti, kad man nemiga. Tokia nedidelė, mažučiukė. Arba dar labiau gali būti, kad yra per daug minčių ir per mažai ramybės. Ramybės dūšioj. Kažkaip kvailoka nuolat pasigesti to, ko labiausiai bijai. Bet gal šiais laikais madinga prieštarauti pačiam sau. Norėčiau, kad šita mados tendencija būtų pastebima tik mano gyvenime. Milijardai kitų būti apsaugoti.. pf. Net nežinau nuo ko jie būtų apsaugoti.
Mano altruizmo valandėlė ką tik pasibaigė.
„Žvali siela aptingusiame kūne.“ Jeigu būčiau Šekspyras, taip ir pavadinčiau šios nakties pjesę.
Nekenčiu svajonių nuvertėjimo. Dar nekenčiu gyvenimo principų pasikeitimo. Tada pasidarai kažkoks labai sutrikęs. Lyg paties savęs išduotas. Palaiminti trumparegiai, kurie visą gyvenimą trokšta tik vieno. Norėčiau mažiau mąstyti ir daugiau gyventi.
[Aš sušiktai tavęs pasiilgau.]
Ne, geriau nebūnie palaiminti trumparegiai.

Žinojot, kad geriausia pasaulyje Bloody Mary suplaka kažkoks bičas iš MyBar‘o? Tai va – tikrai suplaka...

Vakar pirkau rožinės spalvos nagų laką. Sumokėjau litą šešiasdešimt devynis centus. Vėliau suvokiau, kad atspalvis labai SAVOTIŠKAS. Visiems rimtiems ir reikšmingiems mano dėstytojams turėtų „patikti“ šitas prie beveik nieko nederantis akcentas, tinkantis nebent prie mano šiomis dienomis kuriamo vaidmens.  [Čia beveik kaip holivudas.] Šiuo metu nerandu žodžių, kuriais galėčiau jį nupasakoti. Labai pretenzinga.



Pagooglinau. Zaha Paris Hilton Hadid. Tobulas vienis. Kvatočiau dabar jeigu netingėčiau. Bet šiaip čia viskas labai rimta.

Tuščias cigarečių pakelis veda į neviltį mano paradoksaliai sveikuolišką, nuo nikotino priklausomą sielą. Baf. Socialios parduotuvės užsidarė prieš penkias valandas, o mano piniginę spaudžia taupymo limitas, kuris visapusiškai gadina gyvenimą. Vien jau dėl to, kad atsirado priežastis tokiam limitui būti. Šito ir pakanka.

[Planuoju pradėti rašyti aktualiomis temomis ir naiviai tikiu, kad taip mano gyvenimas taptų SUPRASMIŠKAS.]

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą