Apie mane

Mano nuotrauka
From passion to passion. [Because Tomorrow never came.]

trečiadienis, vasario 22

Labas, Trečiadieni.

Miegas. 
Valgis. Labai vegetariškas. 
Vynas. 
Kitas alkoholis. 
Darbas. Labai mylimas ir labai nekenčiamas. 
Xanax'as. 
Kava. Labai espreso. 
Cigaretė. 
Ir dar viena. 
Night Club. 
Skype - fb - speak in English. 
Passion of Fashion. 
Taupymo rėžimas. 
Varnos. 
Naktinis balandis.
"Kodėl tavo nuotaika taip keičias? - Mano psichika nepastovi." 
Apdulkėjęs dienoraštis. 
Rožinis nagų lakas. 
Italija labai labai. 
Fransuaza Sagan su nuodingu beprasmės hedonistiškos idilės pažadu.  
Skulptūros eskizai.
Visos parodos į kurias nenuėjau.
C'mmon..

Šiandien labai siautėjau blog'uose. Žmonės, aš jus myliu. Jūs taip gražiai sukuriat iki begalybės stilingo gyvenimo vaizdą. Duokdie, kad tai teisybė. Anyway, per visus jus mano namai vis dar ant kritinio bardako ribos. O studijos išvis už ribos. Labai gali būti, kad tai nėra gerai.

Man labai patinka, kai žmonės laimingo gyvenimo formules randa taurių dugnuose. Meluoju. Labiau patinka, kai tuos pačius dalykus randa ištuštėjusiuose raminamųjų buteliuokuose. O apie tuos visus medituojančius išvis nekalbu. Nesiskaito.

Radau šiandien įkvėpimą gaminti maistą ir stimulą nevalgyti karštų sumuštinių. Gal kažkada net pavyks sugrįžti į tą "teisingo gyvenimo" kelią, kuris taip geradūšiškai nuobodus.


Now my life is sweet like cinnamon
Like a fucking dream I'm living in
Baby love me cause I'm playing on..

Pick me up and take me like a vitamin
'Cause my body's sweet like sugar venom oh yeah

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą