Apie mane

Mano nuotrauka
From passion to passion. [Because Tomorrow never came.]

antradienis, balandžio 10

Day by Day. [Dvi savaitės be interneto?]

Labas vakaras, Mylimieji. Kol nebuvau su jumis, puikiai leidau laiką. Gavau neplanuotas atostogas. Paskutinės minutės kelionė į ligoninės priimamąjį - labai šaunus pasiūlymas. Prabangus šviesus kambarys su langais į pietryčius, pusryčiai pietūs vakarienė - viskas įskaičiuota. Viskas buvo taip įspūdinga, kad net nejaučiu poreikio kelionę kada kartoti. 




 Susipažinkite. Čia mano nauji geriausi draugai. Burokėlių sultys ir geležies tabletės. Labai smagu, kad viskas rausva. Gražu taip. Ir. Vakar pirmą kartą po penkių metų didžiai gerbiamo Vegetarizmo valgiau mėsos. Labai liūdna, bet buvo skanu. Shame on me. Neturiu motyvacijos ir energijos reabilituoti savęs vegetariškai. Į mano namus atėjo periodas pavadinimu "Pavargau nuo įsitikinimų ir taisyklių." Arba trumpai tariant - neturiu nuomonės apie savo gyvenimą. Dar trumpiau - man nusišikti. Šiaip jau planuoju reabilitacijos procesą, nes ši būsena yra kažkiek bauginanti.
Welcome to Tytuvėnai. Septinta valanda ryto pro mano kambario langą. Tokie iki begalybės šilti man šitie vaizdai. 

Nuostabiausias balkonas pasaulyje. Čia skaniausiai geriasi kava, įdomiausiai skaitosi knygos, tyliausiai žvelgiama į tolį vakarais, ryškiausios žvaigždės matomos naktimis. 

Velykiniai pusryčiai. Sujuokino savo absurdiškumu. 

Močiutės nuostabiausias. Saldumynai tikrai nėra mano aistra, bet nuo šito alpau. "Jei jau Simona valgo, tai tikrai geras." Pasakė senelis ir taip smagiai pamalonino mano kerojantį ego. Pažadu išmokti pagaminti. 


Outfit. Močiutė dešinėje. Ji visada tokia pribloškiančiai elegantiška. Antra Velykų diena. 
P.S. Jos namuose du milijonai spintų su įvairiausiais aprangos šedevrais ir milžiniška skrybėlių kolekcija. 


Pirmas naujas pirkinys. Čia paltukas. Tik neturėjau galimybės greituoju būdu padaryti pilnos nuotraukos. Vėliau. Užtikrinu, kad kirpimas žavus. Pamatysit. 
Nusipirkau jį labai neįtikėtinai. Iš antros parduotuvės į kurią tą dieną užėjau, pirmasis ir paskutinis, kurį matavausi, likęs vienintelis modelis ir būtent mano dydžio ir labai išpardavimiškai kainavo.



Antrasis naujasis pirkinys. Pirkau šiandien, panašiai kaip paltuką. 


Trečioji naujų pirkinių kompanija. Irgi šiandien. Tik rinkausi kone dvigubai ilgiau nei batus. Su jais kursime malonų grožį - rausvą prancūzišką manikiūrą, besiplaikstančius kokosais kvepiančius nebeskilinėjančius plaukus ir make-up'ą. Brolis pamatęs šitą nuotrauką vėl sakys, kad išlaidauju, bet c'mon... gyvyškai būtina!!!


Tai va. Dabar rašysiu referatą apie inžinerinių konstrukcijų ypatumus. Kosmosas.

---
Yes, Smile still exist. 






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą