Apie mane

Mano nuotrauka
From passion to passion. [Because Tomorrow never came.]

ketvirtadienis, gegužės 24

Labi rytai. [ #145 ]





Šventoji italų virtuvės motina, atleisk, kad mano lėkštėje ne buivolės pieno mazzarela ir kad virtuvėje alyvuogių aliejus tik special for cooking. Bet baziliką tikrai auginau pati. Išpirkdama kaltę virtuvių motinoms, šaldytuve turiu lietuviškos kiaulės kepsnio.
Taigi. Pusrytėlis tikrai buvo geras. Toks "gomuriui malonus" :)) Dabar rašau ir svajoju apie kavą. Užsigardžiavimui.

Vakar išėjau pieno į Norfą, o prisipirkau knygų. Buvo pribloškianti 80prc. nuolaida. Ant stalo dabar guli kišeniniai Voltero, Puškino ir kažkokio švedų bestselerio varijantai. Bet neskaitau, nes pasižadėjau mokytis. Todėl dabar turėčiau pereiti prie pastraipos "Pastatų inžinerinės sistemos, aš jus myliu. Sigute, tave irgi."

Vėdinimai šildymai nuotekynai. Dedu ranką prie širdies ir sakau, kad tikrai įdomiau nei tikėtasi :)
Gero ryto Mylimiesiems, o aš jau bėgsiu.

1 komentaras: